تغییر به نامِ تو!

می نویسم

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۰۸ ق.ظ

نمی دانم با اینجا اُخت نشده ام هنوز یا خالیِ خالی هستم که میلی به نوشتن ندارم؟! چند بار هم فکر کردم که برگردم همان خانه اولم که با در و پیکرشم راحتتر بودم، ولی یک چیزی تهِ قلبم مصرانه میگوید نه. چرا که با خودم تصمیم گرفته بودم دیگر نگذارم از هیچ کس و هیچ چیز بیشتر از دوبار ضربه بخورم و بازگشت به آن خانه به معنیِ شکست در تلاشِ این روزهایم می شود. با این وجود امروز یک لیوانِ بزرگ به لیموی تازه دم را کنارم گذاشتم و نشستم رو به روی همان خانه قبلی، خیره شده بودم به قالبِ سفیدِ ساده اش، خواستم پستی بگذارم ولی مدام فکر این خانه جدید در سرم می آمد. خدایِ من، به این خانه هم عِرق پیدا کرده ام. گفتم شاید دلیلِ این ننوشتن ها چیزِ دیگریست. بارها به وبلاگهای عمیق سر زده ام. همیشه دلم میخواست نوشته هایم مانندِ خیلی از قلم هایِ دیگران پر باشد از محتوا، یا حداقل عشق و دوست داشتن. دلم می خواست نوشته هایم نه فقط مرا راضی کند بلکه در لایه های زیرینش برای حتی یک نفر هم که شده چیزهایی داشته باشد که یا به دلش بنشیند، یا به کارش بیاید. البته که نوشته های عاری از اینها، روحِ مرا هم ارضا نخواهد کرد. گویی دلیلِ این سردی پیدا شده است. ولی قرار است این تفکر را تا جایی تغییر دهم. خوب من نه در سطحی هستم که بتوانم نکته مفیدی برای کسی داشته باشم و نه تواناییِ خاصی در نوشتن و بازی با کلمات دارم که احساساتِ خواننده را تحت تاثیر قرار دهم یا مثلا حتی یک طنزهای زیرپوستی ای داشته باشم که وقتی می خواندم لبخندی روی لبش بنشانم. از اینجا فرق میکند دیگر. میخواهم بیایم و بنویسم، چه عالی و چه خالی!

  • دخترک

نظرات  (۱۱)

عزیزم...❤❤❤

چقدر تو فروتنی... هان؟

پاسخ:
دلم واسه چتامون تنگ شده کوثر
  • مهراد فروتن
  • دخترک نوشته های شما همه ی مواردی که گفتی رو داشته و داره 
    شکسته نفسی می کنی باور کن. 
    ساده، لطیف، صمیمی، کوتاه اما برنده، طنز بخشی از ویژگی های شما و نوشته های شماست.

    پاسخ:
    ممنونم خیلی هم لطف داری الان که نیشم باااااز شده شدید
    امیدوارم این پست شروع دوباره خوبی باشه واسم
    یعنی میخای از اینم خوبتر بنویسی. چه خوب.  ماکه خوندیم قبلیارو لذت وافر بردیم.  من اصلا دلم واسه بلاگفا تنگ نمیشه. حتا راحت میتونم اینجارو هم بذارم و برم جای دیگه بنویسم. اینقده بدم میاد که نسبت به هیچی احساس ندارم. حالا اینا چه ربطی به پستت داشت نمیدونم.
    پاسخ:
    اتفاقا خیلی خوبه نیلوفر
    برای گذاشتن و رفتن احساس میکنم راحتتر میتونم یعنی کلا نه اینجا نه هیچ جا:دی
    ولی واسه انتخاب نمیدونم چرا این مدلی شده بودم. از نظر من کار تو درستتره به چیزای فانی نباید دل بست.
    بنویس...بنویس که قلمت را دوست دارم عجیب...بوسهههههه

    .
    .
    .
    حالا جان سمیرا یه مرض هم بگم و برم:

    مررررض.خخخخ
    پاسخ:
    اصلا مرض نگی به منم نمی چسبه،
    واسه اینه که همیشه یه کاری میکنم اون مرضو بگی:دی
  • الهی و ربی من لی غیرک...
  • سلام

    عیب نداره

    صوتی شو گوش ندادم

    اما بعضی جمله هاش واقعا ناب بود

    پاسخ:
    کلا داستانِ جالبیه
    همینطوره عزیزم.امیدوارم بعد ها راضی شه بریم مشاور..
    نسخه پیچیدن برای زندگی دیگران خیلی بده..اونم برای زوجای جوون...تو استخر...خخخخ.
    پاسخ:
    انشالله
    خیلــــی. تازه باید میبودی حرفاشو میشنیدی:دی
  • قطره باران
  • در اشتباهید من که دیر به دیر هم می نویسید میخانمتان


    و عجیب قلمتان به دلم منشیند


    پس بنویسید
    پاسخ:
    لطف داری:)
  • زهرای سعید
  • حالا نه که ما نوشته هامون پر از ادبیات و هنر و طنز و ... هست ؟!!!
    می نویسیم دیگه .واسه دل خودمون :))
    ولی شما قلم داری خانوم .شکسته نفسی میکنی
    پاسخ:
    می دونی نوشته های شما یه جور خاطره نویسیِ
    یا مثلا از عشق و زندگیته
    یه جورایی واسه دل خودته و مرورش هم بهتون یه لذت وصف ناشدنی میده.
    ممنونم
  • بلاگر کبیر ^_^
  • من نوشته هاتو دوست دارم..
    معمولا تو پست هات نکته های ظریف و عمیقی هست :)
    پاسخ:
    ^-^ ممنوووونم
    می گن خوبترین آدما از خوبیاشون خبر ندارن
    نوشته هات آرامش دارن و خیلی چیای دیگه
    پاسخ:
    ممنونم:) خوشمان آمد:دی
    دخترک ایبن پستت دقیقا حرفایی بود که همیشه من با خودم میگم و تو وبلاگم مینویسم. البته که تو خیلی زیبارت بهش اشاره کردی و منظورتو رسوندی. حرفایی که وقتی من میگمشون فقط تویی که بهم امیدورای میدی و میگی اینجا ماله خودته هر چی که دوس داری با زبان خودت بنویسو از این حرفا نزن! حالا من میخوام حرفای خودتُ بهت بزنم. بیخیال این حرفا و هر چی تو ذهنت هست خالی کن اینجا. ما همه جوره قلمتو دوس داریم. اتفاقا خیلی هم خوبحرفات رو مینویسی. کاش منم مثلِ تو بلد بودم!
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم
    الان من بلدم؟:دی
    قربوووونت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">