تغییر به نامِ تو!

پارکر بعدی هرگز مایوس نمی شه

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ق.ظ
یک روزهایی هم هست که بی دلیل یا به هر دلیلی دیدت به زندگی نا امیدانه است. ولی پیغامهای غیبی به هر شکلی وارد زندگیِ آدم می شوند، و تو فقط باید توانایی گرفتنِ آنها را داشته باشی.
  • دخترک

نظرات  (۱۳)

  • مهراد فروتن
  • فقط باید خوب گوش داد 
    فقط باید با دقت نگاه کرد 
    :)
    پاسخ:
    همینطوره:)
    سلام دوست خوبم.صبحت بخیر.
    ممنون که اومدی.مرسی.
    موافقم باهات..بعضی روزا یه پیامای غیبی بدجوری حال آدمو خوش میکنه...

    پاسخ:
    سلام. الانکه شبه پس شبت بخیر.
    خواهش میکنم آوا جون.
    انشالله همیشه حالت خوش باشه.
    مثل الانه ما. اماکو امدادهای غیبی پس. یعنی هست و من ناتوانم؟
    پاسخ:
    دقت کن و مشتاقانه منتظرش باش تا جا واسه اومدنش داشته باشه.
    توانایی شو از کجا بیاریم ؟
    :(
    پاسخ:
    یکم دقت کنی حله.
    این نا امیدی رو چند وقت یه بار دچارش میشم..هیییییی


    پاسخ:
    همه ماها یه جورایی یه وقتایی اینطوری میشیم ولی خوب مهم اینه زود یه امیدی نوری چیزی پیدا کنیم و برگردیم به زندگی طبیعی خودمون. گرچه طبیعت زندگی خیلی از ماها رو همون افسردگی و نا امیدی تشکیل میده:|
    وقتی نا امیدی خیلیییی سخته متوجه دورو برت بشی
    پاسخ:
    باید سعی کرد چون بالاخره همین زمانه که نیاز بیشتری به پیامهای غیبی داریم:)
    خیلی موافقم دخترک جون. چون خیلی این اتفاق برام افتاده
    پاسخ:
    چه قدر خوووب
    من خودم خیلی حسِ خوبی پیدا میکنم با این پیامهای کوچولو کوچولو:)
    حسی که هیچ گاه فروکش نمیکنه...
    دیدت انقدر بد میشه که مایوس و ناامید و اونوقت فرشته های نامرئی و مرئی سعی در برگردوندن احساست هستن...
    احساست به طور عمیقی قابل درک و لمسه
    پاسخ:
    فرشته های مرئی و نامرئی رو دوست دارم
  • بلاگر کبیر ^_^
  • پست هاتو دوست دارم :)
    خیلی این پست عمیق و قشنگ بود ..

    پاسخ:
    ممنون بلاگرِ گنده:دی
    توهم زود برگرد و بنویس خوب
  • بادبادک قرمز
  • مختصر و مفید:-) واقعا قشنگ گفتی عزیزدلمممم(*^__^*) 

    پاسخ:
    قربانت بادبادک قرمز جان
  • زهرای سعید
  • بله ...
    پاسخ:
    :)
     من که خیلییی وقته ناامیدم بابا. خیلی نگران نباش تاگیا همه دچارشن!
    پاسخ:
    ای بابا چرا؟؟؟
    نه خوب من نگران نیستم نهایت 10 مین افسرده باشم دوباره فراموش میکنم:دی
    سلام دخترک جان.
    خوبی عزیزم؟
    ممنون که میای.اهوم خونه ی تمیز واقعامزه میده...مرسی که درک میکنی.
    منم بیشتر خریدام مونده.ینی دراصل هنوز چیز خاصی نخریدم و کلی نگرانم.ایشالا جفتمون خرید میکنیم.
    نه تاحالا نرفتیم مشاور.اما خوب میثم نمیاد...         
    پاسخ:
    سلام آوا جون
    ممنونم تو خوبی؟
    خواهش میکنم
    انشالله که خریدای خوبی انجام میدین.
    خوب بهش بگو یه جوری راضیش کن دیگه. یه مشاور خوب خیلی میتونه کمک کنه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">