تغییر به نامِ تو!

به باطن زشت، در باطن عزیزیم

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵ ب.ظ

خدا رو شکر کتابفروشی ها از آرایشگاها خلوت ترند، وگرنه هربار چقدر باید داخل کتابفروشی معطل میشدیم!! :|


+افسوس که نیک نویسم و پلید کردار

  فردا چه دهم پاسخ نزد پروردگار

  گر از من پرسش کند از ظاهر و باطن

  گویم ظاهر چو شاخسارم و باطن خاکسار

   (سروش تاری)

  • دخترک

نظرات  (۴)

بله کاملا حق باشماست. خخخ چه مثبت اندیشین شما خانومممم.  اینارو کی نوشتی؟،من که اومدم نبودچیزی؟جل الخالق. 
پاسخ:
یهو سوپرایزت کردم:دی :*
میشه گفت مثبت اندیشی ولی یه جوریم طعنه بود..
  • مهراد فروتن
  • + سلام
    + عجب کنایه ای! :)
    + خیلی کم پیدایی دخترک 
    + به قول یکی از دوستان : طلب خیر برای شما 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم
    یه کارایی رو شروع کردم وقت کم میارم. وگرنه گفتنی زیاده. این چند روزم مریض احوال بودم.
    و چقدر افسوس:/
    پاسخ:
    اوهوم :|
  • مهراد فروتن
  • + ان شاء الله حالت زود تر خوب بشه 

    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنونم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">