تغییر به نامِ تو!

به سلامتیِ سلامتی

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ
بالا و پایین پریدنهایم کار دستم که نه، اما به پاهایم داده است و احتمالا باید چند وقتی چُلاقوار زندگی کنم. راستش من کلیه سالمی هم دارم با این وضعیت بسختی میروم گلاب به رویتان دستشویی و برمیگردم. حالا فکر نکنید خیلی هم بد میگذردها. سوارِ برانکارد هم شدم کلی هم خوراکیهای خوشمزه برایم خریدند. دلتان اگر سوخت حالم جا آمد. جدا از شوخی فقط خواستم بگویم هراندازه هم که قدرشناس باشیم، تنها همین لحظات است که معنیِ واقعیِ سلامتی را درک میکنیم.
  • دخترک

نظرات  (۳۷)

خب اب زیاد بخور عزیزجان...تا شب همش میری دبلیو سی...خخخخ
پاسخ:
زیاد میخورم:دی
تجربه اش کردم (چندوقت چلاقوار زندگی کردن رو) 
سخته ولی زود تمام می شه 
زود خوب می شه ان شاء الله 
:)



پاسخ:
ای بابا:دی پس الان میتونی همدردی کنی:پی
انشالله، ممنونم
خاک وچوک:-o
بچه های شیطون معمولا این وضعیتو زیاد تو زندگی تجربه میکنن :دی
مراقب خودت باش:*
پاسخ:
الان من شیطونم؟؟؟ منِ مظلومِ آرومِ بی سرزبون؟؟؟؟!!
چشم عزیزم:* ممنون
  • خانوم رنگین کمون
  • وای دخترک جون چی شده:(( من فکر کردم سرگرم درس و کاراتی که نیستی عزیزم:((( الان بهتری ؟
    پاسخ:
    از دست رفتم رنگین کمون جان:دی
    خدا رو هزار بار شکر خیلی خیلی بهترم
    اولا اعتراض داریم که چرا اینجا شکلک نداره ما احساساتمان را نشان دهیم؟

    دوما:الهی بمیرم بمیرم...الان بهتری؟انقدم خودتو لوس نکن تا برات کمپوت بیاریم.خخخ
    پاسخ:
    اولا برو از صاحابِ بیان بپرس
    دوما خدا نکنه عزیزم انشالله همیشه سالم باشی
    قول میدی؟:دی
    میدونم هر کسی یه مدل میپسنده....ولی ایشون چیزی نپسندیده بود عزیزجان...کلا همه جاش معلوم بود...اگه میدیدی از خجالت سرخ میشدی....

    پاسخ:
    :دی
    زودباش اعتراف کن چیکار میکردی پات اوف شده ها؟هزارویک تا چیزززززز اومد توذهنم. خوراکیهات شریک میکنی منو؟
    پاسخ:
    شما خودت کمپوتت کو؟؟؟؟؟؟؟؟
    کمپوته آناناس!!
    میدویدم باااااور کن
    نــــــــــــــــــــه خیلی هنر کنم از سهمِ کمپوتی که واسم قراره بیاری میگذرم:)
    دخترک چه بلایی سر خودت اوردی ؟:|
    پاسخ:
    بلا خر عست :|
    یکی تو آرومِ مظلومِ بی زبانی یکی هم من ;))
    پاسخ:
    باز من آرومترم:دی
    ای واااای عزیزم چی شدی ؟ :-(     :-( 
    پاسخ:
    یه کم چلاق شدم:دی
    سلامممممممممم
    ناراحت شدم و امیدوارم به زودی زود سلامتیتو به دست بیاری
    پای ببعی بخور زودی خوب میشی... نری اشتباهی دستشو بخوری هااا..خخخخ
    از جایی افتادی؟
    پاسخ:
    ایشاااااااالله
    ناراحت نباش ونوسی خوبم
    اگه دستشو بخورم ممکنه پام خوب نشه؟؟؟
    چشمشو چطور؟؟؟
    دماغ؟؟
    واژگون شدم:دی دویدمو دویدم جلوی پامو ندیدم:دی
    بد نباشه!
    ولی زندگی یه و همین بالا پایین پریدناش;)
    پاسخ:
    موافقم :)
  • بادبادک قرمز
  • خداروشکررررررررررر که بهتری^ - ^

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم:*
  • بلاگر کبیر ^_^
  • چه بلایی سر خودت آوردی آخه :))
    الان گچ پیچی؟؟
    پاسخ:
    الان نه:دی
    شیطنت کار دستت داد دخترک شیطون

    وااااای این دستشویی رفتن خیلی عذابه. ....خداروشکر خداروشکر کلیه ات سالم هستش خداروشکر به خاطر سلامتی 

    امیدوارم زودی زودی خوب بشی :-) 

    اومدم ملاقاتت با کمپوت گیلاس ولی خودم میخورمش چون عاشق کمپوت گیلاسم ههههههه 
    پاسخ:
    :دی
    واقعا باید گفت خدا رو شکر. نعمته
    مرســـــــی عزیزم ایشالله
    الانم بهترم خدا رو شکر.
    شما بیا قدم روی چشم ما بزار کمپوت گیلاسم خودمون میگیریم برات^-^
    سلام عزیزم.خوبی؟
    چی شده کلیه ت؟خیلی نگران شدم.
    هندوانه و دلستر خیلی خوبه برای کلیه.
    ممنون که سر زدی.امیدوارم الان حالت بهتر باشه.
    پاسخ:
    ممنونم تو خوبی؟
    کلیـــــــــــــه؟؟؟؟؟؟؟؟ نه اونکه خیلی هم سالمه:دی دم به دقیقه هم کار میکنه:دی
    من پام مشکل پیش اومده واسش نه کلیم آوا جون ولی به هرحال ازت ممنونم.

    دررررررررررررود دخترک خسیس که به من کمپوت نداد. منم وقتی عمل کردن به دوستام گفته بودم کمپوت آناناس بیارن،آی چسبید.  خوبی الان؟پات خوبه حالش؟سلام برسون بهش. 
    پاسخ:
    درووود ای غرغرو بانو:دی خوب کردم که کمپوت ندادم. خیلی هم خوشمزه بوووووود انقدر چسبیییییییییید:دی
    عمل چی عزیزم؟؟
    من خوبم پام از من کمتر خوبتره بزرگی شما رو حتما میرسونم:*
    چی شده عزیزم ؟
    یه بی ادب اومده بود یه سری خزعبل نوشته بود خانومی
    پاسخ:
    ای بابا چه بد
    ولشون کن خودتو ناراحت نکن
    عاقا ببخشید دست خالی اومدم (^.^)
    گمونم خیلی شیطون باشی؟ نه؟؟؟
    بلا دور باشه عزیزم
    واقعا ادم درحالت عادی اصلا قدر سلامتیو نمیدونه(^~^)
    ان شاالله هرچه زودتر پات خب بشه 乂❤‿❤乂
    پاسخ:
    خوش اومدی حالا چه دست پر چه خالی
    نــــــــــــــه من خانوووووووومم^-^
    مرسی مینا جون ممنونم انشالله
    درسته آدم کلا قدر داشته هاشو نمیدونه چه سلامتی چه هر چیز دیگه ای.:-*
    منم درک میکنم
    من یه سری رفتم کوه یعنی به معنی واقعی چلاغ !‌ق ! شدم
    اصلا نمیتونستم زانومو جمع کنم
    از دکتر و انواع گیاها و روغن الاغ و  اینا بگیر تا استراحت و اینا همه رو امتحان کردم جواب نداد تا اینکه به مرور زمان خوب شد
    سلامتی واقعا یه نعمته که فقط ادمای مریض میبیننش و قدرش رو میدونن
    پاسخ:
    روغن الاغ:دی
    کلا وقتی چیزی رو نداری قدرشو بیشتر میدونی. دارم تمرکز میکنم رو داشته هام و دونستن قدرشون
    خوشحالم حالت خوبه دخترک عزیزمممم

    واقعا درست میگی ! حالا ما هی بگیم خدایا شکرت واسه سلامتی پاهام ،اما اصل قضیه شکرگذاری رو وقتی میفهمیم که یه مدت یه دردی تو پامون باشه! تازه انگار یاداوری میشه اااا یه پایی هم بود که همیشه بدون مشکل چرخاش میچرخید:))
    پاسخ:
    ممنونم ری را جانم
    دقیقا

    موافقم واقعا.. منم اون چند روزی که بستری بودم میگفتم فقط حالم خوب شه؛ هیچی بهتر از سلامتی نیست..

    تنت سلامت عزیزم

    پاسخ:
    خدا به همه سلامتی بده
    ممنوووون سرور
    دخترک عزییییییییزم کاملا بهتر شدی؟ !
    پاسخ:
    بهترم هورایی خیلی ممنونم خبرمو گرفتی
    یک عدد کامنت بنده اینجا مفقود شده :(
    پاسخ:
    تایید نشده بود ری را جان
  • بابا لنگ دراز
  • والا من ناخونمو عمل کردم!الآن این جزء چلاغوارانه ها حساب میشه؟
    پاسخ:
    مگه ناخونم عمل میکنن؟
    نه نه اون حساب نیست
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام خانومی جان.
    خوبی عزیزم؟
    اهوم خیلی بد جواب میدن این پشتیبان ها..من که اصلا راضی نیستم ازشون.
    فدات گلم..
    ***** ***** ********** *** ****** ***** ** **** *** *** ****** *******
    ** *********** ******** **** ******** **** *** * ** ********* *** ***** ** *********** *********
    قربونت برم.روز خوبی داشته باشی.
    پاسخ:
    به قول مادربزرگم شکمشون سیره:دی
    تو هم همینطور
  • الهی و ربی من لی غیرک...
  • سلام 
    کم پیدایی
    واقعا سلامتی یکی از مهمترین نعمت های خداست 
    و باید همیشه مراقب بود و و بخاطرش شکر کرد ... 
    پاسخ:
    سلام
    کاملا درسته :)
    سلاااااااااام دخترک تنبلللللللللل. کجایی تو پس؟خوب شدی؟
    پاسخ:
    سلام نیلوفر غرغرو:دی
    خیلی خووووووووب شدم عزیزم ممنونم
    دارم مقدار نت اومدنمو کم میکنم الکی مثلا
    بهتری شیطون خانم؟
    پاسخ:
    مرسی ونوسی خیلی بهترم
    چاقالوس را شنیده بودم اما چلاقوار را نه!!!
    خدا بدهد شانس ما که با این حال و احوال هر دو پایمان حالت چلاقوار است....
    پاسخ:
    منم چاقالوس رو نشنیده بودم:دی
    سلام عزیزم خوبی ؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنونم خدا رو شکر عالیم فقط یه کوچولو وقتی فشار میاد روش اذیتم میکنه که اونم مطمئنن زود خوب میشه.
    منم کامنت گذاشته بودم خو :-S
    پاسخ:
    من هنوز با بیان مچ نشدم انگار جا میمونه کامنتام
    شلوم
    (همون سلام)
    پاسخ:
    سلوم به روی ماهت
    ناراحت شدم برات دخترک الان که خدا رو شکر بهتری
    بیشتر مواظب خودت باش عزیزم
    پاسخ:
    ناراحت نباش نسیم جون الان عالیم ممنونم
    چشم
    دخترک جان،پات چطوره؟
    پاسخ:
    خیلی بهتره خدا رو شکر
    ممنون از خبرگیریت مینا جون
    تو با پات پست می نوشتی احیانا که دیگه نمی نویسی؟
    پاسخ:
    نه ولی تمرکزم داخل انگشت شصت پامه
    دخترک عزیز دلم منو ببخش ک نمیومدم پیشت
    مرسی از حرفای گرمت و دل داری هات.همشون کاملا درست بودن
    نبینم چیزیت شده چی شده اخه،افتادی؟الهییییی ایشالا زودتر خوب شییی
    پاسخ:
    این چه حرفیه عزیزم
    ممنونم الانم خبرمو گرفتی. الان خیلی خیلی خوب شدم. کاملا راه میرم. بازم ممنونم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">