تغییر به نامِ تو!

خانه تکانیِ آخرِ سال

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ

این روزها همه از تجربیات و تلاشهایشان در امر خانه تکانی یاد میکنند، من چطور؟! من که خانه تکانیِ آن چنانی ای نداشته ام. یعنی در حد همین که ظاهر قضیه را حفظ کنم. البته نه که فکر کنید بلد نبوده ام یا دل به کار نداده ام. خانه بند انگشتیِ دانشجویی را که کسی مهمان نمی شود. اگر هم بشود به زور چهار عدد از دوستانم بیایند که آنهم بعد از 14 روز عید است احتمالا تا آنروز هم میتوانم بگویم تمیز کرده بودم هاااا دوباره کثیف شده است، ولی نمی گویم یعنی آنها هم نمی پرسند چرا که خودشان کاملا با شرایط روحیِ تمیزی نپذیریِ من آشنایی دارند. حق هم دارم هروقت که جایی را تمیز میکنم در به در باید دنبال وسایلم بگردم اگر هم بدانم کجا قرارشان دادم باز همه چیز به هم میخورد تا آن وسیله را در بیاورم یا مثلا سرجایش بگذارم. معضل بزرگتری که دست به گریبانیم با هم، این است که مینشینم تا جایی که می توانم وسایلی که یک سال بیشتر است لازمش نداشتم را می اندازم داخل پلاستیک زباله شاید چند روزی گوشه خانه جا خشک کند، بعد که به سطل زباله سر کوچه انتقال پیدا کرد روزی هزار بار به آن سیله احتیاج پیدا میکنم. البته تا بروم سر کوچه جا تره بچه نیست. برای همین، هم خیال خودم را راحت کرده ام و هم سطل زباله سر کوچه را، که خبری از خانه تکانی نیست.

  • دخترک

نظرات  (۱۷)

:))
خب تمیز باش دخترم تمیزی خوب :دی الکی مثلا من اند تمیزیم
خاطره برای پارسال یا الان هنوز خونه ی دانشجویی هستی؟

پاسخ:
سعیمو میکنم:دی
هنوزم همون خونه هستم
  • بادبادک قرمز
  • :-D:-D:-Dخیلی بامزه نوشتی :-D:-D 
    وای دخترک من چیکار کنم!مشکل اینه که وقتی میندازمشون دور یادم میره انداختم سه ساعت دنبالشون میگردم:-D:-D:-D فاجعه در فاجعه:-D:-D:-D
    پاسخ:
    لیست بردار از دور ریخته ها قبل گشتن اونو بخون اگه نبود بگرد:دی
  • مهراد فروتن
  • + ممنون 
    + خونه دانشجویی رو مگه اصلا می تکونن o_O 
    + :D 
    پاسخ:
    خونه دانشجویی خودش تکونده شده خدایی است:دی
    من تو هربار تمیزکردن،تغییردکور میدم،بعدش هم اصلا یادم نمیاد چیو کجا گذاشتم. مثل شماهم دور ریختنی هارو که میریزم،دو دقیقه بعدش لازمم میشهثامامن همچنان به کارم ادامه میدم،چرا؟چون مثل شما تنبل نیستم. بلههههه اینجوریاس.
    پاسخ:
    خسته نباشی جدن:دی
    تنبلی هم سخته ها هرکسی نمیتونه تنبل باشه:دی
    امتحان کن
  • بادبادک قرمز
  • :-D:-D
    سال نو مبارکککک دخترک جانم. سال پربرکتی باشه برا الهی( ^_^ )
    خیلی خوشحال شدم داری میری پیش مامان:-)
    خوش بگذره تعطیلات (*^__^*)
    پاسخ:
    ممنونم بادبادک جان مرسی عزیــــزم همچنین واسه شما
    ممنووووووووووووون
    سلام دخترک تر و تمیز

    عیدت مبارک

    بوووووووووووووووس
    پاسخ:
    سلااام
    ممنونننننننم
    تو هم بوووووس
    سلام دخترک، خوبی؟ سال جدید مبارک، امیدورام پر از اتفاقای باحال باشه برات و همچنین سلامتی.
    خیلی دیر اومدم میدونم! بیا و از سال جدید هر روز اتاقتُ تمیز کن و دختر مرتبی باش! آفرین
    پاسخ:
    سلااااااااام سارا جون
    ممنونم شما خوبی؟؟؟ سالِ نو تو هم مبارک انشالله همیشه سالم زیرسایه خونواده باشی
    سعیمو میکنم:دی
    تنبل جان خوبی؟بیا بنویس دیگه. سال جدید شدمتحول نشدی
    پاسخ:
    مرسی زرنگ بانو^-^
    چشــم
    نه بابا من هنوز همون گندیم که بودم:دی
    وا،نظرقبلیه من کو؟کی خورده؟اعتراف کنه هرکی خورده. 
    پاسخ:
    تایید کردم دیگه
    والا از ترس غرغرات جرات نمیکنم کامنت تورو با تاخیر تایید کنم یعنی به محض دسترسی و دیدن تایید میکنم:دی
    :*
    آخ گفتی جا تره و بچه نیست یاد ی خاطره افتادم
    روزهای آخر سال کیفهای قشنگ و عزیزمو به سرکوچه سپردم و در جیک ثانیه ای نیازمندانی بردند که بردند دلم براشون دقیقا (.) شده... بی خیال بالاخره دل کندم ... ی بوت هم داشتم که دیگه دلمو زده بود ولی جناب همسر میگفت خوبه عالیه سالمه چرا بذاریم دم در و ...(دم در یعنی دست نیازمند خودمون نیازمندیم)... القصه ی هفته ای سر کوچه بود و نیازمندی نطلبیدش (بگمانم میخواستند اهل محل یادداشت بزارن که این مال کدوم فلک زده ای که دلشو زده.. بگه کمکش کنیم)
    پاسخ:
    واااااای من اصلا نمیتونم چیزای خوشگلمو حتی اگه بدونم 100 سال دیگه هم استفاده نمیکنم بندازم دور. البته اگه یکی که دوستش داشته باشم اون وسایلو بخواد به راحتی بهش میدما ولی سطل آشغالو سر کوچه اصلا:دی
    باز برگشت به خودت؟:دی
    اخ گفتی ، یه چیزی صد ساله تو خونه بلا استفادس میندازیش بیرون حکم گوهر نایاب پیدا میکنه
    پاسخ:
    :دی پس تو هم این دردو کشیدی
    ایشالا خونه ی اصلی خودتو همچین درست و حسسابی بتکونی از کت و کول بیفتی ^-^ 
    :-*
    پاسخ:
    الان این دعا بود؟:دی
    ممنونم عزیزم:*
    عزیززززززززمممممممممممم ففقط امیدوارم با این توجیه خونه زندگیت گند نزنه!!!!!!!!!! هااااااااااهاااااااااااااهااااااااااااااااااااهااااااااااااا
    سلام گلم
    سال خوب و میمان و میمونی در پیش داشته باشی انشالا
    پاسخ:
    :دی منم امیدوااااارم:دی
    سلام عزیزدلم.
    خوبی؟
    ممنونم که بهم خبر دادی گلم.
    براش میفرستم رمزو.
    روزت خوش بانو.
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    خواهش میکنم آوا جون

    سلام..

    خونه دانشجویی... خودتو زحمت دادی پس!! خسته نباشی..

    چرا خصوصی عزیزم؟!

    پاسخ:
    آره من همش خودمو زحمت میدم:دی خیلی به خودم سخت گرفتم:دی
    چی خصوصی سرور جان؟
    فدای تو عزیزم.
    منم امیدوارم تو دوست خوبم همیشه خوب و خوش باشی.
    پاسخ:
    ممنونم آوا جون
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام عزیزم.
    صبحت بخیر.خوبی؟
    **** ************ **** **** ***** **** **** ******* **** *** ***** ** ****** *** * ******
    **** **************
    *** ***** **** ***** ** ** ***** ***** **** ********* **** ************** ****** ** **** ***** ***** **** * ***
    **** ******* ****
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم تو خوبی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">