تغییر به نامِ تو!

بازی زندگی

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ق.ظ

فرقی نمیکنه بازی توی موبایل باشه یا توی زندگی. وقتی هک میشه، وقتی این همه الکی آسون میشه، وقتی تایم، امتیاز، سکه، سرعت و خیلی چیزای دیگه همیشه هست، نه دیگه واسم لذت و هیجان داره نه حسی شکل می گیره به نامِ امید، نه سر سوزن تلاش! می رسی به خودِ پوچی..

  • دخترک

نظرات  (۱۴)

  • بادبادک قرمز
  • جانا سخن از زبان ما میگویی:-)
    پاسخ:
    :)
  • مهراد فروتن
  • ماشاءالله دخترک 
    عالی بود 
    بازی های زندگیت پر از امید، تلاش، هیجان و موفقیت باشه 
    التماس دعا 
    :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون همچنین برای شما
    موفقیت رو بُلد میکنم به خاطر این روزها که داری تلاش میکنی :)
    امیدوارم زندگیت هیچ وقت هک نشه...
    راستی از کلمه تغییر در اسم وبلاگت خیلی خوشم میاد...فکر کنم یک پست راجع بهش نوشته ام....
    همین تغییر نقش بسیار مهمی در زندگی بازی میکنه...:)

    پاسخ:
    حس خوبی به آدم میده. من به شخصه هروقت میخوام یه تغییری ایجاد کنم تلاش و امیدم زیادتر میشه. روزمو میسازه.

    نه دیگه...

    این آخرشو نیستم

    پاسخ:
    کدوم آخرشو؟ با ذکر دلیل:دی
  • بلاگر کبیر ^_^
  • وقتی همه چیز تو نوع عالیش هست دیگه باید خدا رو شکر منی بشینی عین آدم زندگی کنی دیگه.. اینو که میگن خوشی زیر دل زدن :|
    همیشه میشه تو زندگی بازی ها و چالش های جدید درست کرد :)
    پاسخ:
    همه چیز میتونه عالی باشه و خدا رو شکر همیشه هم هست ولی من بحثم اینه اون همه چیز چطوری و به چه طریق قراره عالی باشه.
    :دی
    این آخرشو: نه حسی شکل می گیره به نامِ امید، نه سر سوزن تلاش! می رسی به خودِ پوچی..
    زیرا ما نباید نا امید بشیم یعنی پیشگیری باید بنماییم از رسیدن به حد نا امیدی و پوچی نا امیدی بد بید!
    پاسخ:
    بلی من هم صد در صد موافقم که ما نباید به اینجا برسیم و باید پیشگیری کنیم ولی وقتی این اتفاق پیش بیاد به همینجا که گفتم میرسیم دیگر;))
    فک کنم الان من دراین وضعیتم.
    پاسخ:
    یکم غرغر کنی خوب میشی فدات شم:p
    وقتی همه چی هی ولی دل خوش نی چی؟؟؟؟

    هییییییی روزگار
    پاسخ:
    سمیرا تو چی شدی این روزا
    نوسان داره حالت عجیب.
    :*

    من از اولش مخالفم!

    نباید زندگی بازی باشه که تهش برسی به خودپوچی!

    پاسخ:
    مثال بود نخودچی جان
    من اعتراف میکنم که نمیتونم وبلاگت رو لینک کنم واسه همین آدرس بلاگفات رو وارد پیوندام کردم بعد از اونجا میام اینجا و همه اینکارا چون به راحتی!!! انجام نمیشه من از پستات عقب میمونم :|
    پاسخ:
    عجب مشقت و ریاضتی میکشی ها:دی
    پس کامنتای تو خیلی با ارزشن پس از اینهمه راه به من میرسه:*
    تنبل جان کجایی؟
    پاسخ:
    خانه تکانی میکردم(الکی مثلا منم خیلی تمیزم:دی)
    سرماخورده بودم لیلوفر جانم
  • زهرای سعید
  • دقیقا ... این حسُ تو مسائل خیلی مهم تر از بازی تجربه کردم :(
    پاسخ:
    دقیقا وقتی به مسائل خارج از بازی انتقال پیدا کنه خیلی بد میشه.
    فدای تو دخترک جان.
    ممنون که بهم سرمیزنی.
    امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی مهربونم.
    پاسخ:
    شما هم ممنون:)
    انشالله سال خوبی واسه هممون باشه آوا جون
  • الهی و ربی من لی غیرک...
  • سلام عزیز

    ممنونم

    من با تاخیر سال نو رو بهت تبریک می گم

    ان شاالله سالی سرشار از سلامتی و آرامش داشته باشی .

    پاسخ:
    خیلی ممنون من خودم با تاخیر بیشتر خوندم
    انشالله واسه شما هم سال خوب و پر از موفقیتی باشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">