تغییر به نامِ تو!

تجربه را تجربه کردن خطاست

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ق.ظ

هرچه قدر که دانش و آگاهی خوب باشد، تجربه چیزِ دیگریست. این را وقتی بیشتر لمس کردم که دکترِ گل و گیاه اصرار داشت کاری را انجام دهم که خودم کشف کرده بودم برای گلم ضرر دارد. دیگران هم در مقابل پافشاریِ من جبهه می گرفتند که حتما چیزی می داند الکی که حرفی نمی زند.. رسما دلم خنک شد که الکی حرف زد ولی دلم برای گلِ کوچولویِ دوست داشتنی ام می سوزد دوباره تا حالش بهتر شود کلی دلم نگران است.

  • دخترک

نظرات  (۱۶)

  • بادبادک قرمز
  • موافقمممم 
    گاهی وقتا حس ادم دقیق تر از هر چیزی قضاوت میکنه:-)البته نه همیشه
    اخی انقد خوشم میاد انقد به گل هات میرسی دخترک ~(@^_^@)~
    پاسخ:
    آخه باز حس هم چیز دیگه ایه
    من بحثم تجربه ست بادبادک جان
    تجربه گاهی از دانش هم بیشتر جواب میده
    مرسی عزیزم
  • مهراد فروتن
  • راست می گین 
    خیلی وقت ها این طوری می شه 
    گلتون هم خوب می شه ان شاء الله 

    پاسخ:
    انشــــالله :)
    دقیقااااا،هیچی تجربه نمیشه،حتا اگه سالها راجه بهش درس خونده باشی و مطالعه کرده باشی. بعد این گوش نده. طفلک گلت،پژمرده شده؟
    پاسخ:
    نه ولی اصلا یه جورِ بی حالی شد. توی وبلاگ قبلی راجع بهش نوشته بودم اولش که خریدیم یه چیزی به ما گفت که اونطوری انگار خوشحال نبود. خودم کم کم کشفیدم که کجا و چه مقدار آّبو.. واسش بهتره. خیلی هم رشد کرد حتی از بقیه گلو گیاهام بهتر و شادابتر دیده میشد ولی این اتفاق افتاد..:|

    دوستِ نازنینممممم دخترکِ دوست داشتنی:**************

    پاسخ:
    بلــــــی بلــــــــــــی
    :*
    چقد حرفم تاثیرگذار بودا،زرنگ شدی،زود تاییدکردی. اینجاچراشکلک نداره.
    پاسخ:
    یعنی بر همگان واضح و مبرهن:دی هست که من دیر تایید میکنم؟؟
    کلا من خیلی تنبلم ولی خیلی هم حرف گوش بده هستم^-^
    دخترک با احساس..قلب قلب یه علمه قلب
    پاسخ:
    سمیرا مهربون
    ممنون ممنون یه عالمه ممنون
    من واسه سلامتی خودم هم به دکترا گاهی اعتماد ندارم البته گاهی فقط!:دی

    این گلتم کاکتوس؟
    گلخونه درست کردی یا این ها ماجراهای تو و یه گلت؟
    اسم وبلاگتم میشه بذاری من و گلم :دی
    ایهام هم داره :دی
    پاسخ:
    هم یه دونه از کاکتوسا هم یه گل دیگس
    باید بزارم من و گلهایم:دی
  • بلاگر کبیر ^_^
  • گلت چی هست؟؟
    عزیزم لینک دانلود برام نمیفرستی آیا؟
    پاسخ:
    یکی دو تا نیست که مادر:دی
    نیس یه کم مورد داره اذیت میکنه موقع سند یا آپلود:دی
    فرستادم
  • |. لیدی میم .|
  • چطوری خانوم..
    من باز آمدم..
    لی لی لییییییییییییییی
    بوگووو
    پاسخ:
    خیلیییییییییییییی خوش اومدی
    خیلی هم کار خوبی کردی اومدی
  • زهرای سعید
  • ووووی چقده شما مهربونین آخه .با گلها حتی :))
    پاسخ:
    با گلها که نمیشه مهربون نبود:)
    خودمم نمیدونم چرا ...
    ولی من همیشه دنباله جزئیاتم شایدم کلیات؟؟؟؟؟؟؟؟
    اسم گیاهت چی بود؟؟؟؟
     ی گلدون دارم تو نوع خودش منحصر بفرد... ولی چون اسمشو نمیدونم و تو اینترنت هم به هیچ نحو کشفش نکردم اسمشو گذاشتیم پینک  فوبیا (گیاه صورتی)
    پاسخ:
    هرکدوم بدی ها و خوبی های خودشونو دارن
    مهم اون اسمیه که خودت میزاری^_^
  • |. لیدی میم .|
  • خخخخخ خخخخ
    چندتا میم میشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    منتظر کی هستی..
    ( مَ ت.... )
    :))))
    پاسخ:
    میم که زیاد میشناسم میم که همسرشم میم باشه خودتی فقط:پی
    کاش از تجربه هات برای ماهم بگی تا گیر این دکترای بی سفاد نیفتیم:))
    پاسخ:
    خرج داره:دی
  • بلاگر کبیر ^_^
  • هوم درست نشد :((
    بازش که میکنم اصلا کانکت نمیشه به سرور :((
    پاسخ:
    یعنی دانلود کردی ولی نمیتونی ازش استفاده کنی؟
    سلام :) 
    آدرس اون رستوران جاده تبریز-سردرور هست.  رستوران باغ آنا ^_^
    پاسخ:
    خیلی ممنونم لطف کردی
    با اینکه اونجا رفتم نمیدونم چرا غذایی که تو عکس شما بود خوشمزه تر بود:دی
  • هوراا خانم
  • اصن اینقدر به گل و گیاه اهمیت میدی که منم مشتاق شدم بیشتر به گلدونم برسم:-)


    روحت لطیفه خوشکل خانم 
    پاسخ:
    برس برس^-^ اینقزه خوووووووووبه
    ممنونم عزیزم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">