تغییر به نامِ تو!

بی زحمت البته!

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ق.ظ

هدیه ای که برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید..

  • دخترک

نظرات  (۱۶)

دقیقااااااااااا. یادمه روز جهیزیه بردن یکی ازفامیلای شوهرجان،یه دست لیوان ایرانی لب پریده آورده بود برام. یعنی اگه باهاش آب میخوردی حتما لب و لوچه زخمی میشد. باید برم این پستت رو بکنم تو چشمشون تا درآد
پاسخ:
جدی؟؟؟؟؟
من دیگه حرفی ندارم:|
  • مهراد فروتن
  • دخترک با مطالب کوتاهش معروفه :)

    پاسخ:
    :) این بده یا خوب!!!؟
    واسه بعضی ها هم باید گفت آن چه برای خود می پسندی برای دیگران نپسند
    اون مثل تو نیست
    دنیاش فرق داره
    والاع
    :))
    پاسخ:
    اینــــــــــم میشه
    میبینم که تقریبا همه زخم خورده اند:دی
    هرچی هدبه میگیری و نمیپسندی بفرست واس من. شاید مارا پسند افتاد
    پاسخ:
    میتونیم معامله کنیم:p
    خدارو شکر
    منم خوبم
    رفتی شهرتون یا هنوز هونجا با همسایه ها گرفتاری ؟ خخخ 

    با توجه به تاریخ مطلبت این هدیه مشکوکه البته
    پاسخ:
    مشکوکیتش دقیقا کجاست؟
    والا به خدا با این کادوهاشون !:)) البته من همین امشب یه عطر ورساچی اصل فرستاده از اونور آب کادو گرفتم:)) خدا زیاد کنه این آدما رو:))))))
    پاسخ:
    الهی آمیــــــــن:دی

    من چقدر پست نخونده دارم از تو

    شرمندگیییییییییییییییییییی

    هدیه گاهی میشه برای رفع وظیفه یا از سر باز کردن!

    اون وقته که این اتفاق میفته!

    پاسخ:
    دشمنت شرمنده نخودچی جان
    دقیقا راست میگی یه جور سمبل کردنه
  • بلاگر کبیر ^_^
  • فکر کنم نمیشه.. ولش کن اصن ..
    میلی دریافت نکردم :(((
    پاسخ:
    به خاطرِ محتویِ میل می باشد
    بساط فسق و فجور:دی
  • بلاگر کبیر ^_^
  • آره لینک بده کصافدو دانلود کنم..
    پاسخ:
    چشم باید آپلود کنم
    پس بندازیم دور؟
    حیف آخه
    پاسخ:
    حالا می خوای بنداز نزدیک
    دیدی بعضیا از این کادو به درد نخورا رو به یکی دیگه هدیه میدن؟:دی
  • هوراا خانم
  • آره والا.. این سخنت رو قاب باید گرفت، وسلام 




    پاسخ:
    خیلی هم ممنوووون
    بی زحمت البته اگه میشه واضح بگید چی بوده که شما رو انقدر آذار داده؟؟؟
    منتظریم؟؟؟
    بی گمان حلقه ازدواج بوده
    پاسخ:
    خنده دار بود بیشتر تا آزار دار:دی
    حلقه رو خودِ عروس دوماد میرن میخرن واسه همین از این مشکلات نیست;))
    توام مثه من دیر ب دیر پست میذاری،حالا اونم کردی ی خط!!خیلی شیرینی بخدا
    نه نمیپسندیم،نگران نباش!من ک هر چی خودمم دوس داشته باشم همیشه برا طرفم میخرم. 
    کی چیزی ک دوس نداشته برا خودش،هدیه برده حالا؟!!!بگو خیلی نامردی!
    پاسخ:
    :دی گاهی کلی چیز دارم واسه نوشتن حتی بهشون فکر میکنم اینکه اصلا چیِ اون قضیه رو بنویسم یا چیزی که واسه خودم هم جالب بوده رو اینجا بنویسم ولی نمیدونم چرا اینقدر دیر به دیر شده پست گذاشتنم:دی
    تو گلی
    برا خودش که هدیه نبرده. یکی از آشناها توی مهمونی برای دوستم یه چیزی هدیه آورد که کلا دهنمون باز موند:دی
    چقدر خوب گفتی
    پاسخ:
    :) ممنون
  • مهراد فروتن
  • خیلی خوبه 
    پاسخ:
    :)
  • وقایع نگار
  • من وقتی بچه بودم به این نکته رسیدم :|
    چون از قرار معلوم... وقتی سفر بودیم ازم پرسیدنــ میخوایم برای یکی کادو بخریم به نظرت چی بگیریم منم ی زشتشُ نشون دادم بعد گفتن سورپرایززززز! این مال خودت بود. :|
    پاسخ:
    از اون بچه ها که میخوان زرنگی کنن ضایع میشن؟:دی
    یه ضرب المثل هست چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی:دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">