تغییر به نامِ تو!

خلق

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ب.ظ

یه روزی هم رباتها تلاش میکنند انسان بسازند!!

  • دخترک

نظرات  (۱۳)

  • مهراد فروتن
  • شاید!
    پاسخ:
    :)
  • هوراا خانم
  • چه پست هایی میزاری!!!!!! 

    والا چی بگم ((هوراا خانم خل شده)) 
    پاسخ:
    پس دیگه نگو پست بزار پست بزار:-پی
    :))
    یه سری عکس چند وقت پیش میدیم...یه پیازه داشت آدم خرد می کرد و اشک می ریخت
    یا یه سگ به یه آدم قلاده زده بود دنبال خودش می کشیدش
    بقیشو یاد نمیاد :دی
    پاسخ:
    :دی :دی
    دوز جمله بالا بود یک دقیقه سکوت ...
    پاسخ:
    خوب دیگه میتونین از سکوت در بیاین..
    کاش مثل خودشون انسان های صاف و صادقی بسازن
    پاسخ:
    موافقم!!
  • نیلوفرجون
  • وااااای خدانکنه همچین روزی بیاد. البته الانم کم از رباط نداریم.
    پاسخ:
    خوب بگذریم که خیلیامون به این سمت رفتیم، جدا از اون همشم سعی دارن رباط درست کنن. دیگه یه موقع ممکنه آدمی نمونه. البته شاید بهتر بود یه ممکنه هم تو جمله میاوردم.
  • مهراد فروتن
  • + از دست شما دخترک :)))
    + بپرس اگر خودم می دونستم که جواب می دم اگر نمی دونستم هم می پرسم می گم بهت 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم
  • مهراد فروتن
  • چاپ تقویم کلا فرق داره 
    من اطلاعات زیادی ندارم 
    می پرسم بهتون می گم

    پاسخ:
    ممنون لطف میکنی
  • بادبادک قرمز
  • جمله ی سنگینی بود! 

    و غمگین:-\

    پاسخ:
    بله واقعا هم غمگین!!
    ی روز ما کجا فکر میکردیم موبایل باشد و کامپیوتر ها تا این اندازه کم حجم شوند و نور مصنوعی جایگزین خورشید شود و......
    یک روز میشود ...همه این کار ها دست چینی هاست .... و صدالبته و هزار البته تر خــــــــــدا
    مطمئن باش بدل ما هم هم اکنون جایی سرش گرم است ... 
    دل ما به اکنون گرم و واهمه داریم از عاقبتمان... روزهای آینده و بعدتر

    پاسخ:
    من کلا خیلی کم فکر میکنم حالا بماند مسئله به این مهمی و پیچیده ای:دی
    وااای یکم وحشتناک شد قضیه..
    سلام دختر جان . من بالاخره فرصت کردم بیام اینجارو پیدا کنم !!
    پاسخ:
    سلام ماری جون خوش اومدی
    بشین خستگی در کن^-^
  • قصه عشق ما
  • چه جمله ای
    چقده تفکر براانگییییییییییییییییییز
    پاسخ:
    یه جوریم دردناکه
    فکر نکنم دخترک جان عزیز، به گمانم حق این جاه طلبی بی حد و مرز و قانون رو فقط انسان به خودش می ده، بقیه به جای گشتن بیرون از خودشون سرشون به کار خودشونه و گاهی نگاهی به خودشون می ندازن
    پاسخ:
    اینم حرفیه ولی من واسه این حرفم دلیل دارم شاید مسخره باشه واسه همین نمیگم:دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">