تغییر به نامِ تو!

کاش حرفهای پشتِ سر، حقیقتِ وجودمان نباشد.

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ
یکجا شیرین است یکجا هم تلخ. به قول مادربزرگم تلخِ زهرِ مار. نمیدانم زهرِ مار را امتحان کرده بود یا از کسِ دیگری شنیده بود. به هرحال داشتم غیبت را میگفتم. هرچه به معنای بدگویی کردن تلخ است به اندازه بیشترش پیچاندنِ کلاسها حال میدهد.
شیرینی اش را که کنار بگذاریم، به جای هرچه می توانیم بستاییم، زوم کرده ایم روی تمامیِ آنچه قابلِ بدگویی است. اصلا من خودم هم می دانم یک زمان هایی خیلی هم می چسبد:دی، ولی محضِ رضای خدا برای بار دوم که کسی را میبینید و اولین بار است با او همصحبت می شوید، زبان به دهان بگیرید. هر چقدر هم که حرفهایتان چیزی جز حقیقتِ محض نباشد، هر چقدر هم فقط وصفِ صفتِ دیگری باشد بازهم این لطف را هم به خودتان، هم در حقِ مخاطبتان انجام دهید.
  • دخترک

نظرات  (۱۴)

  • مهراد فروتن
  • خیلی موافقم 
    پاسخ:
    :)
  • سارا مجیدی
  • آخ گفتی
    من که خیلی ضربه خوردم از این کار. پیش کسی که نمیشماختم حرف زدم. غیبت نه ها، کلا میگم. بعدا پشیمون شدم. ولی در کل غیبت خیل یییییی حال میده. من پایشم!!!!
    پاسخ:
    :دی
    پس غیبت حال میده ؟؟؟:دی اونم اینهــــمه؟!!!:دی
    دهه شصتی ها زبان به دهان بگیرند.... عمراً...
    دهه شصتی ها فوق العاده ترین  فوق العاده هان...
    در کلام چنان نافذ و در سکوت نیز نافذتر از سخنوری...
    در جاخالی های غیبتت خوش باش و در غیبتهایت از ما جز به نیکی و خوشی یاد نکن... که بی شک چیزی جز موارد فوق نخواهد بود.
    پاسخ:
    دهه 60یا رو خوب اومدی:دی
    چشــــم حتما
  • الهی و ربی من لی غیرک...
  • سلام

    ان شاالله که شما هم به زودی چشمتان به نور برف منور بشه :-)

    غیبت واقعا خیلی چیز بدیه

    فقط پشت بعضی ها که اصلا نمیشه غیبت نکرد

    مثلا در جمع دانشجویی غیبت کردن پشت استاد ها یک امر کماملا عادی هست ...!

    مخصووووصا بعد دادن نمره ها ...!!!!

    پاسخ:
    مالِ من که راه به راه منور شده.
    هم بده هم حال میده
    دقیقا استادو خوب اومدی
  • خانوم اقامون
  • شما چرا انقد قلمت ب ادم  شوق میده بانو

    عشقی عشق

    پاسخ:
    ممنونم خیلی لطف داری
    گاهی وقت ها آدم ها دارن منفجر میشن فقط دنبال دو تا گوش شنوا هستن
    یه چیزی هست تو روانشناسی که روابطو به 3 دسته تقسیم  میکنه: من و آن (مثل نسبت ما با فروشنده) من و تو  (مثل یه نفر با همسرش) من و شما (یه نفر با یه کسی که باهاش صمیمی هستی اما همه چیزتو بهش نمیگی ) تقسیم میکنه
    بعد میگفت آدما اینا را با هم قاطی میکنن واسه همین این جور میشه
    حس میکنم اینا را یه بار دیگه واست گفته بودم مگه نه؟
    پاسخ:
    چه جالب بود اینی که گفتی
    نه عزیزم تا حالا نگفته بودی
    ما دخترا و عروسها یکجا جمع بشیم قانونمونه: هر کی زودتر خوابید پشت سرش غیبت میکنیم
    آی حال میده
    از ترس حرفها تا خود صبح با چشمای قلمبه ی قرمز تلوخوران میشینیم
    خدایا این دلخوشی رو از ما نگیر
    پاسخ:
    فکر کنم با این اوصاف شما آخرین نفری باشی که بخوابی :-پی
    عزیزم.. غیبت چیه! الان تا بهشون حرف بزنی میگن ذکر و خیره!
    پاسخ:
    :دی صفتــــــــــــِ خاااااااااااااهر
    واقعا هم در حق خودمون هم در حق مخاطب
    پاسخ:
    :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام عزیزم
    ممنون که بهم سر زدی و جویای احوالم بودی
    *** ** *** **** ****** * ***
    ***** **** **** * ***
    *** **** ******* ** ******


    پاسخ:
    آدینه جون گفتم شاید نخوای بقیه قسمتاش خونده بشه حذف کردم.
    خیلی سعی میکنم... ولی بعضیا انگار دوست دارن پشت سرشون حرف زده شه-_- ! ولی از خدا میخوام مرض غیبتو شفا بده تو وجودمون :)
    پاسخ:
    الهی آمین!! ^-^
  • نیلوفرجون
  • بعضی وقتا غیبت خوبه،مخصوصاپشت سر قوم شوهر.
    پاسخ:
    :دی
    یه موقع هایی فضا جوره واسه غیبت فقط:)))
    سعیمو میکنم..خخخ
    پاسخ:
    تو میتونی تو میتونی!!
  • قصه عشق ما
  • خاااااااااص می نوسی دخترک
    خوشمان امد
    پاسخ:
    متشکرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">