تغییر به نامِ تو!

باید به سنتز نور امید رفت

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ب.ظ

طفلکیها زبان که ندارند. به شیوه نوزادان هم وارد نیستند که ونگی بزنند که مثلا بیا ببین من چه چیزم شده است؟! ناچارن خودت باید کشف کنی چه بلایی سرش آمده؟! کی خوشحال است؟! کی دلش گرفته؟! چرا اصلا بی حوصله است؟! خوب وقتی هم که نتوانیم کشف کنیم، الحمدالله حدس هم که یاری نمی کند در نتیجه یک جورهایی از بین می رود. ولی من هنوز امید دارم. برایش موسیقی ملایم پخش میکنم. همچنان وقتی احساس کردم تشنه است، برطرفش میکنم. تازگی ها یک برگه خوشرنگ برداشته ام رویش عبارات تاکیدی مثبت نوشته ام و چسبانده ام رویش. خودش که زبان ندارد. یعنی زبانِ آدمیزادی ندارد. تازه اگر هم داشته باشد فکر نکنم سواد خواندن داشته باشد، حتی با سواد و تحصیل کرده ام که باشد بازهم مثلِ "پشت گوشت را دیدی، جملات مثبت روی گلدانت را خواهی دید" می ماند. برای همین خودم دائم برایش زمزمه میکنم. آخرسر میترسم این عبارات در من اثر کند و جوانه بزنم! ^-^

  • دخترک

نظرات  (۱۹)

  • مهراد فروتن
  • خوب می شه به امید خدا 
    با این انرژی بی نظیر و مثبتی که شما داری حتما خوب می شه.


    پاسخ:
    امیدواااارم!!:)
  • دختر همساده
  • چقـــــــــــــــــــدر این پست خوب بود :))
    پاسخ:
    متشکرم دختر همساده جان
  • زهرای سعید
  • من که اصلا از این جینگولک بازیا برای گلدونام در نمیارم
    همین کارا رو میکنی پررو میشن دیگه :))
    پاسخ:
    همش واسه اونا نیست
    شاید واسه خودمم باشه
    یه حال خوبی میده به آدم.
    راس میگی لوس میشن:دی
  • بادبادک قرمز
  • اخ که من عاشق مراقبت از گلامم و اقتی ی نفر دیگه رو میبینم که اونم عاشق گل اشه ذوق میکنم*^__^*)  چه باغبون خوبی هم دارن گل های تو...اچه  مادر خوبی:-)
    پاسخ:
    چه خوووووب
    مرسی عزیزم
    ^-^
    باز اگر خودت هم  جوانه بزنی جای شکرش باقیست...
    ما که ریشه مان از بیخ و بن خشکیده است...
    نه جمله مثبت... نه موسیقی.... و نه....
    پاسخ:
    ای بابا چرا؟!!!
    بکنشون بنداز دور جاشون لوبیا بکار
    ناز و ادا هم ندارند خوراک لوبیات هم براه میشه
    پاسخ:
    دلم نمیااااااااااد ممکنه هنوز جون داشته باشه آخه..
    وای ... یکی از کاکتوس هام یه کاکتوس خیلی قوی بود! دو سالی دوستم بود... همیشه خیالم ازش راحت بود تا اینکه این هفته نشون داد حالش خوب نیست ! مثه این آدمای قوی که سرپا میمونن و یهو میافتن ! از تو داغون شده بود و من نفهمیدم چرا و چطور ... حیف...دوست دو سالم..


    امیدوارم گل تو خیلی زود خوب شه دخترک... خط آخر این پست یه لبخند شیرین داد به من...پر از حس خوب بود:)
    پاسخ:
    اون گلِ مریضم کاکتوس نیست یاسی جان
    خیلی بده دقیقا وقتی میبینی خیلی هم حالش خوبه یهو اصلا نمیدونی چرا؟! با اینکه همه کارای لازم رو در حد آگاهی و تواناییت انجام دادی..
    منم امیدوارم یاس:) چه خوووووب!!
    دل آدم براشون کباب می شه
    منم همین مشکلا رو داشتم حالا یه گل مینیاتوری گرفتم نه آب دادن می خواد نه نور نه هیچی تا بعد چند ماه ؛)
    پاسخ:
    چه جالب
    خیال خودتو راحت کردی:دی
  • هوراا خانم
  • متوجه نشده بودم در مورد چی مطلب نوشتی تا کامنت ها رو خوندم متوجه شدم :-)خوووو یکم ساده تر بنویس خوووو من سوادم زیاد بالا نیست خوووو ههههههههه 

    ولی چقدر روح لطیفی داری :-)

    منم خیلی با گل هام مهربون هستم خیلی باهاشون حرف میزنم :-)
    پاسخ:
    مشخص نبود؟؟؟
    قربووونت
    اصلا نمیشه باهاشون مهربون نبود.
    سلام دخترک جان !
    خوبی ؟ خوشی؟ سلامتی؟ همه چی آرومه ایشالا؟

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم مرسی
    خدا رو شکر بله
    علتشو من می دونمممممممممممممممممممممممم
    دیلینگ دیلینگ...خخخخ
    ایشالا دوباره سبز میشه ..باید بهش زمان داد!!!!!!
    دخترک تو جوانه بزنی چی میشی؟
    یاد همسایمون افتادم..خیلی چاقالو بود... یه روز خواهرزادش بهش گفت خاله اکرم تو غنچه ای.. اگه باز بشی چی میشی؟؟؟؟؟
    کلی خندیدیم از نوع لحنش
    پاسخ:
    ایشاااالله
    :دی
    منم اینو تقریبا در حالت جک شنیده بودم
    باباااااا مثبت اندیش و انرژی مثبت پخش کننده

    هاااااای دخترک..هااااااای

    قلب ملب
    پاسخ:
    سمیراااا کجایی آدرس بده
    عکس اون کاکتوس هات با دیزاین جوجه را سیو کردم چند وقت یه بار نگاهش میکنم کیف میکنم :*
    پاسخ:
    :-*
  • هوراا خانم
  • دخترک خوووو این چه وضعشه یکم پست بزار دیگه 

    خوووو یعنی اینقدر سرت شلوغه.... بیام بزنمت اههههههههههه 

    قربون مهربونیت که همیشه برام کامنت میزاری ولی خووو پستم بزار 
    با تشکر 
    هوراا خانم 
    پاسخ:
    چشم
    نه به اعصابت مسلط باش هورااااا
    خواهش میکنم عزیزم
    دخترک جان من بی حس و حالم ... من درگیرم(کار و خانه داری و شوهرداری و کودک پروری و مادرشوهر داری و خواهرشوهر داری)
    دو رقم آخر از دسته ایجاد  تنش در طی هفته اند و من هم با پوستی چون کروکودیل(شوخی کردم)
    شما دیگر چرا انقدر کم پیدایید؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بیایم کمک؟؟؟
    چرا بی حس و حال؟؟؟ با وجود اون نازنینی که داری نباید اینطور باشه:)
    من نمیدونم چرا حسِ اینجا نوشتن کم دارم..
    باور کن دخترک، من گاهی اوقات وقت نمیکنم گلدونا رو آب بدم همسرم میگه توروخدا وقت کردی یه خورده آب بهشون بده این بیچاره ها دیگه چه جوری باید فریاد بزنن که ما تشنه مونه .
    پاسخ:
    آخه حیفن آذرمیدخت جان
    بیشتر حواست باشه بهشون. یا حداقل بده به کسی که حال نگهداری ازشون رو داشته باشه.
  • نیلوفرجون
  • منم گل دوست دارم،.اونایی که باگل سروکار دارن خیلی آدمای لطیفی هستن. واقعا این همه کار براشون میکنی؟خوش به حالشون.
    پاسخ:
    اینکه شاهد رشدشون باشی یه حس خوبی میده به آدم. بله^-^
    چقد خوب بود این متن
    دلم خواست منم روی گلدونام جمله های مثبت و شاد و اینا بنویسم بچسبونم روشون :)
    گاهی وقتا باهاشون حرف میزنم ولی اخرش خندم میگیره میگم یکی منو اینطور ببینه جی میگه ؟ دیوونه :))

    پاسخ:
    ممنون
    خوبه هرچی بیشتر حرف بزنی ارتباط بیشتری پیدا میکنی دیگه خندت نمیگیره بعد میبینی چند ساعته داری فک میزنی:دی
  • قطره باران
  • جوانه زدن


    چه زیباست
    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">