تغییر به نامِ تو!

شبیه همان غذا

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ

می خواهند فلان غذا را با روش خودم درست کنم، همانند غذایی که هفته پیش برایشان پخته بودم. از همان اول هر بلایی که  قرار بود بر سر موادغذایی بیاورم، خودشان آوردند و حرفهای من هم به گوششان نمی رفت. حقم داشتند من فقط چند وقتییست که غذا می پزم ولی آنها سالهاست روزانه این کار را انجام میدهند پس حتما واردترند. ولی خوبیش این بود من را هم به حساب می آوردند هر چند دقیقه یکبار پرسیدند چه ادویه ای بریزیم؟! چه زمانی روی گاز نگهش داریم؟! فلان مواد را قبل یا بعدش بریزیم؟! من هم خوشم می آمد که خوب انگاری حضورم ارزشمند است با نیش باز که دست به کار میشدم  آنها همانطور که سوالی می پرسیدند، به قابلمه حمله می کردند و به میل خودشان کم و زیاد، تغییراتی میدادند. در آخر هم همانطور که می خوردند اعتراض می کردند که این همان غذا نشده است و تو نمی خواهی ما بدانیم چطور باید درستش کنیم! :|

درست است هر کس باید خودش باشد، باید خودش با خصوصیات خودش یک فرد مفید جدا از تقلید باشد. ولی در زمینه هایی می توان آرزو داشت مثل فلانی بود در واقع منظورم این است شخصی الگوی تو باشد. من هم دلم می خواست مانند فلان شخص سازم را بنوازم یا مثلا مانند فلان استادم تا این اندازه مسلط به مباحث مربوط به رشته خودم باشم یا.. ولی وقتی در چاشنی ها دست می بریم، زمان ها را دست کاری می کنیم، آن اندازه که باید گرما و سرما نمی بینیم،دیگر کوتاهی از خودمان است نباید انتظار بیش از این هم داشته باشیم!!

  • دخترک

نظرات  (۲۱)

چی بود غذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
غذای خوشمــــــــــــــــــــزه ه ه ه ه ه
:دیـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
  • مهراد فروتن
  • سلام دخترک 
    چه متن خوبی بود 
    چی بگم 
    لحنتون تغییر کرده! 
    چی شده؟
    پاسخ:
    ممنونم
    نه بابا تغییر نکرده فقط یکم طنزش غیر مستقیم بود:دی
    آدم شدی! مثل بزرگترها حرف میزنی و نتیجه گیریمیکنی!!! ;))
    پاسخ:
    نه وااالا هنوز همون فرشته ای هستم که بودم.
    فقط نگران توام که هم مثله من فرشته نیستی هم هنوز آدم نشدی:دی
    گفتم تو میای میخونی نتیجه گیریش واست سخت میشه، کارتو راحت کنم:پی

    باز تو پسوردتو گم کردی 50 جان؟؟؟؟
    ولی وقتی در چاشنی ها دست می بریم، زمان ها را دست کاری می کنیم، آن اندازه که باید گرما و سرما نمی بینیم...
    اینجا رو خوب اومدی جای تقدیر داره...
    پاسخ:
    خیلی ممنونم

    سلام دخترک

    دلم برات تنگ شده بود .. چطوری ؟؟

    به به دخترک ما آشپزی هم میکنه مگه ؟؟ :دی

     

    پاسخ:
    ســـوفی^-^
    منم همینطور خیلی وقته یاهو رو هم باز نکردم اونجا خبری بگیرم. ممنونم
    یه جورایی:دی

    به نظرم چرک دسته که غذارو خوشمزه میکنه:: دی

    اون الگورو که گفتیا...دیدم چقدر موضوع برای فکر کردن و تذکر دادن به خودم دارم هاااااااااااااا

    پاسخ:
    اینم میتونه باشه
    میبینی یه نوع غذا با مواد مشابه رو هرکی درست میکنه یه طعم خاص میده میتونه ناشی از چرک دستِ اون شخص باشه:دی
    خوب خدارو شکر. نگران بودم جسارت نشه..
  • انسی بانو
  • دخترم اسم غذا چی چی بود؟؟؟؟
    شنیدم رفتی تو مسابقه بین المللی دستپخت...
    ناقلا راستشو بگو سبک شی....
    کدبانووووووووووووووووو کیجا
    پاسخ:
    حالا چرا همه تمایل دارین اسم غذا رو بدونین؟! بگم املت راضی میشین؟!:دی
    اول بگو بینم نظرای من کجاس؟
    پاسخ:
    تو که اینجا کامنت نزاشته بودی دختر، همشه همش توی اون وب مینوشتی
    یعنی

    الان

    میخوای بگی آشپزیت خوبه[نیشخند)

    حالا چیطوریا دراومد غذاهه؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    دقیقا منظورم همین بود:دی
    افتضاح بود:دی
    من باید بدونم دیگه؟؟؟ ندونم؟؟؟؟ دلت میاد؟؟؟؟؟
    راستی واتس اپ یا ایمو یا اینستاگرام نداری باهم در ارتباط باشیم؟
    پاسخ:
    دندون من هیچی ندارم:دی
    میام الان شمارمو میدم:-*
  • زهرای سعید
  • کامنتای من کو ؟ واسه پستای قبلیت ؟
    اصلا کجا بودی اینهمه مدت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    من هرچی باشه تایید میکنم زهرا جون
    مسافرت:دی
    اونی که گفتی درست
    ولی گاهی اینطور میشه
    حتی تو مو کوتاهی. رنگ مو. ابرو یابقول تو یه نوع غذا ...گاهی همیشه یه مورد پررنگ تر تو ذهن میمونه. که هیچوقت اون بار اول نمیشه

    پاسخ:
    خوب درصد نزدیک بودنش به بار قبل بیشتر میشه اگه تقریبا مدل همون بارِ قبل انجامش داد
    آرررررررررررررره :))
    چی بود پسوردم؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    پسورده توعه، من بدونم پنجاه؟؟؟؟:دی
    فراموش کردم خوب
    چندمین بارته؟:دی
  • دختر همساده
  • سرآشپز جونم :))

    پاسخ:
    جونم؟!!

    حال چ شده که انقدر طرز نوشتنت تغییر کرده؟! ما به این نوع نوشتن میگوییم کتابی! کتابی مینویسی!

    بلی هیچکس نمیتواند شبیه کسی باشد یا مثلِ تو غذا درست کند!

    آخ گفتی ساز دوباره غمم تازه شد! هیچی تمرین نکرده ام!!!

    پاسخ:
    بده کتابی؟
    باز یه موقع دیدی عوض شد محاوره ای شد:دی
  • سارا مجیدی
  • کجایی دخترک
    پاسخ:
    مسافرت بودم عزیزم
  • هوراا خانم
  • دخترک قصد نداری پست جدید بزاری :@
    پاسخ:
    گذاشتم!
    چرا کامنتای من نمیاد :(


    اشپز که چندتا بشه ... :دی
    پاسخ:
    کدوم؟!!
    سلام عزیزدلم.
    خوبی؟
    ممنون که میای پیشم و میخونیم تو لطف داری..
    همینطوره..گلدون ها بعضی خوش قلق و بعضی بدقلق هستن...امیدوارم اون یکی هم سبز بشه..
    برامون دعا کن دوستم.
    موفق باشی.
    پاسخ:
    ممنونم خوبم آوا جون
    خواهش میکنم
    منم امیدواااااارم حالا شاید بردمش کلینیک :دی
    چشم همچنین شما!
  • سارا مجیدی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    توام ک عاشق گلی،از هر ده تا پست یکیش راجع ب گله!خدا گلاتو واست نگه داره ایششششالاااا:-D
    ***** ***** ****** **** *** ** ****
    پاسخ:
    تازه میخواستم یه پست جدید در موردشون بزارم با این کامنت پشیمون شدم پستم رو تغییر دادم:دی
  • آذرمیدخت
  • سلام عزیزم. همه اسباب کشی کردن اومدن از بلاگفا بیرون :)
    من هنوز بقیه رو نخوندم ها. دارم یکی یکی میرم پایین
    پاسخ:
    بله به نظر اینطوری میاد. گرچه هنوز خیلیا موندن.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">