تغییر به نامِ تو!

تست

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ب.ظ

1,2,3 امتحان می کنیــم!!

منکه هنوز به بیان وارد نیستم:|


خوب من برگشتم به دنیای وبلاگ نویسی البته با کمی تغییرات. بیشتر از یکبار آن هم به خاطر اینکه گفتم حتمنات ناخواسته بود و به هرحال سفت و سخت چسبیده بودم به نوستالوژیکهایم:دی، فرصت دادم به ... ولی خوب دیگر دیدم اگر بمانم همانجا برای خودم خیلی چیزهایم زیر سوال میرود.

الان هم با وجود وارد نبودن به این سیستم و پانل مدیریت به هرحال می خواهم که اینجا باشم. اصلا هم از این کوچ ناراحت نیستم. چه بسا عبرتی باشد برای سایرین:دی الکی مثلن خیلی وبلاگم اونجا مهم بود.

  • دخترک

نظرات  (۱۰)

  • محمد محمدیان
  • خوش اومدین

    کار کردن با بلاگ خیلی راحته

    موفق باشید
    ممنون واسه آدرس... منزل نو هم مبارک (:
    پاسخ:
    متشکرم:)
    سلام خوتهر
    ورودت رو تبریک می گم
    منم مهاجرم
    بلاگفا از پشت بهم خنجر زد ...بد هم زد :-)(
    پاسخ:
    خوتهر؟؟؟
    ممنونم
    ای بابا انشالله دفعه آخری باشه که خنجر میخوری:دی
    یادم اومد عزیزم.خوشحالم که اومدی گلم...
    واقعا خوش اومدی.
    امیدوارم خوب و خوش باشی.
    پاسخ:
    ممنونم آوا جون
    همچنین شما
  • انسی بانو
  • آری ما اینگونه ایم....
    گاهی که چه عرض کنم اغلب زیرآب زنی میشویم که نگو و نپرس
    گاهی هم بسیار ناخواسته جوری که اصلا نمیفهمیم چنان زیرآبمان زده میشود که نگو و نپرس...
    گاهی چنان از ته جیگر طرف مقابل را میسوزانیم که طرف جزغاله میشود گاهی هم خودمان از بنیاد میسوزیم طوری که هیچ ردی از بندناف هم نمی ماند
    پاسخ:
    توهم دلت پر بودا انسی بانو جان:دی
    خوش اومدندی((:
    پاسخ:
    متشکرم!!
    عالیه
    پاسخ:
    :)
    مگر دستم بهت نرسه عروس چشم سفید
    کجا بودی تا حالا

    پاسخ:
    وااااااااای مثه مادرشوهرای قدیمی شدی یه لحظه:دی
    سلام سلام سلام..
    خوش اومدی دخترک جانم خونه نو مبارک:)


    بلاگ خیلی شیک و با پرستیژه! :)) خوشم میاد ازش^_^ 
    پاسخ:
    ممنونم ازت یاسی
    شرمنده من به دلیل ناواردی به بیان و اینکه زیادم باهاش کار نمیکنم یه سری کامنتا گم شده بودن:دی

    سلام

    ما نیز کوچی هستیم ...:-)

    راسی رفتم خونمون تو فرجه ها :(

    کلا از غیبت خوشم نمی آید

     

    پاسخ:
    ما نیز دخترک هستیم!!
    خوش گذشت؟؟؟
    من در عوض خیلی خوشم می آید:دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">