تغییر به نامِ تو!

تا اطلاع ثانوی بیخیال هرچی قالب و تزیین

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۲ ب.ظ
انقدر هی می آیید میگویید این چه قالبیست کاش یک چیزِ بهتر داشتی، دو روزیست مدام قالب میسازم، عنوان، رنگ، فونت و کلی جاهایِ دیگرش را دستکاری میکنم تا باز ساده تر شود، عکس هدر را با وسواس انتخاب میکنم پس از آپلود و تست دوباره همه چیز را حذف میکنم. انگاری قلبن به قالب اعتقادی ندارم. اصلا فرقی هم نمیکند، فکر کنید من بیایم یک قالبِ هیچ جا یافت نشدِ خفن بگذارم ولی 4تا نکته مثبت حداقل برای خودم نداشته باشد، ارزشی دارد؟ مثلا خودِ من ظاهرم خیلی هم مردم پسند ولی از درون که میدانم چیزی برای عرضه ندارم!؟ :دی
  • دخترک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">